FAQ VÁNOCE

Vážení zákazníci, 

Blíží se Vánoce, čas pohody, radosti a obdarovávání blízkých. Nicméně s tímto obdobím přichází i stres ohledně dárků. 

Zde naleznete výčet nejčastěji kladených otázek týkajících se nákupu. Pomocí odpovědí na tyto dotazy jsme se Vám snažili sdělit vše potřebné.

V případě, že zde nenaleznete odpovědi na své otázky neváhejte nás kontaktovat.

Jsme tady pro Vás a to na telefonním čísle +420 607 817 691, nebo nám napište prosím své dotazy na info@adsport.cz

Na telefonu jsme k zastižení v pracovních dnech od 09:00 do 16:30. Prosíme, respektujte tuto dobu.

predel_dlouhy.png (56 KB)

Do kdy můžu nakoupit, aby mi objednávka přišla do Vánoc?

Můžu svou objednávku po odeslání změnit? 

Je možné dodatečně změnit místo doručení?

Jak mohu objednávku zrušit?

V případě skladových produktů a zvolení přepravní společnosti DPD vyexpedujeme každou objednávku, která bude vytvořena nejpozději 20.12.2024 do 15.00 hod.

I když vám garantujeme doručení do Vánoc, a balíček bude předán dopravci včas. Samotná doprava může mít zpoždění, která není v naší moci ovlivnit.

Pokud jste si vědomi, že chcete svou objednávku změnit, kontaktujte nás co nejdříve.

Stačí zavolat na naši zákaznickou linku nebo napsat e-mail a sdělit nám, jak si přejete Vaši objednávku upravit.

Po odevzdání zásilky dopravci již změna není možná.

Ano, před předáním zásilky dopravci je možné kontaktovat naši zákaznickou linku a adresu dodání upravit.

Jakmile je zásilka předána dopravci, můžete se obrátit na kontaktní telefon daného dopravce, který obdržíte v den odeslání e-mailem.

Pokud nebylo objednané zboží dosud předáno dopravci, zavolejte na naši zákaznickou linku nebo nás kontaktujte e-mailem.

predel_dlouhy.png (56 KB)

Jaké jsou možnosti platby?

Kolik zaplatím za poštovné?

Lze vyzvednout zboží osobně? 

Nemám jistotu ve velikosti, co mám dělat?

Platit můžete na dobírku (39 Kč), předem bezplatně platební kartou, bankovním převodem a zrychleným převodem přes online platební tlačítka Vaší banky.

V případě přepravce Zásilkovna (výdejní místo) je poštovné zdarma při nákupu nad 1 399 Kč.

Přepravní společnost DPD (výdejní místo) Vám balíček doručí zdarma při překročení hranice nákupu nad 1 399 Kč.

Ano, lze. Na naší prodejně ve Zlíně jsme Vám plně k dispozici dle otevírací doby. Více info zde.

O Vánocích dokonce díky prodejně AD Sport stíháte LAST MINUTE nákupy vánočních dárků.

Pokud si vytvoříte objednávku 23.12. nejpozději do 11:00hod, Vaši objednávku si ještě ten den můžete vyzvednout do 12:00hod.

V případě, že si nejste jistí velikostí, pomůže Vám naše zákaznická linka s výběrem velikostí.

Navíc nás kdykoliv můžete kontaktovat na info@adsport.cz, nebo zlin@adsport.cz a produkt Vám osobně změříme.

predel_dlouhy.png (56 KB)

Co když nebude produkt zakoupený online sedět?

Lze produkty zakoupené na prodejně vrátit nebo vyměnit?

Garantujete na všechno zboží doručení do Vánoc?

Nejsem si jistý/á s výběrem zboží. Pomůžete mi?

V případě, že Vám produkt nebude sedět ho můžete pohodlně vrátit, nebo vyměnit až do 31.1.2025.

Všechno ohledně vrácení, nebo výměny naleznete zde.

V prostorách naší prodejny, lze produkty pouze vyměnit a to do 5. ledna 2025.

Ano, garantujeme doručení do Vánoc na zboží skladem. 

Na ostatní zboží, které není skladem je důležité se podívat na termíny doručení, abychom vám garantovali doručení do Vánoc.

Ano, všechny potřebné informace naleznete v naší Poradně

Pokud si i nadále nebudete vědět rady, obraťte se a naši zákaznickou linku.